torstai 9. joulukuuta 2010

järkytys / joulukalenterista

Että näinkin voi käydä. Voitin arvonnassa.
En muista milloin olisi näin käynyt.

Pienenä tietysti olin aika ässä voittamaan kaikkia piparkakkutaloja ja hedelmäkoreja (Luulen, että arpajumalat suosivat pikkulapsia ihan vain estääkseen niiden itkemistä), mutta toista on elo aikuisena. Ja eteenkin tuollaiset blogimaan arvonnat. Luulin, että niissä voittaminen on ihan jo jotakin keksittyä. Enemmän olen uskonut lottovoittoon kuin tällaisen tapahtuvan.

Mutta nyt lykästi. Ilmeisesti siis oli silläkin tarkoituksensa, että en saanut aikaiseksi ostaa joulukalenteria kaupasta. Vaikka harkitsin jo ihan sellaista kallistakin, jossa oisi kerrankin hyvää suklaata.

Voihan toki käydä vielä niin, ettei tuo kalenteri ikinä saavu minulle asti, mutta eihän sillä sinänsä ole enää mitään väliä. Kun olen jo voittaja. Ja voin katsoa tuon kalenterin täältä intternetistä, niin kuin tähänkin asti. Ja tietysti vielä se, että voittajan on helppo hymyillä!

5 kommenttia:

E kirjoitti...

en voi sanoa muuta, kuin että oho!

R kirjoitti...

Minun piti kyllä olla R :D

bara elina kirjoitti...

Itsekin kyllä vähän vielä haukon henkeäni.

R kirjoitti...

http://www.nygirlofmydreams.com/
Löysin tälläisen pikkusivun. Löysivät toisensa, mutta heistä ei kuulema koskaan tullut kuitenkaan enempää. Tällaista siis tapahtuu kuitenkin!

bara elina kirjoitti...

Hei! Oon lukenut tuon ilmoituksen joskus silloin, kun ketään ei ollut vielä löytynyt.
Aikamoista.

Niin, ja se voittamani kalenteri tuli eilen. Sain avata 13 luukkua kerralla.