keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

5. varasija

Kumma juttu, mutta ei oikeastaan tullut mieleenkään, että en ehkä pääse suoraan vaan sisälle yliopistoon. Olin vaan menossa. Eilen saapui pieni ohut kirjekuori luokseni ja kertoi totuuden: 5. varasija.

Eli teoreettinen mahdollisuus ehkä vielä päästä sisään.
Annan tämän viikon aikaa perujille ja alan ensi viikolla soittelemaan ehkä noin päivittäin, josko ovet vielä aukenisivat minulle.

Vaikka taitaa minulla olla talvella muutakin tekemistä kuin opiskelu..

Asiasta toiseen,
vaikka ulkomailla olostani ei ole vielä kahta viikkoakaan, alan jo tuntea pientä nostalgiaa matkaa kohtaan. Esimerkiksi tänään kun lähes pyöräilimme katua kiireisesti ylittävän myyrän päälle, ajattelin, että etelässä tuokin olisi ollut sentään kissa!
(minulla on kissakuume)

Ps. Hiuksistani lähti tänään vähintään 20cm.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä pääsen matkalle vasta joulukuun alussa. Se on huono ajankohta. (Jos jaksaisi suunnata ajatukset jo kevääseen, lähtisin Istanbuliin<3) Harkitsen Lontoon ja Pietarin välillä. Ehkä ne olis romanttisia joulukaupunkeja. Kumpaa puollat?

ps. Joku tunnelmakuva sieltä etelästä olis kiva, kun oon jumissa ite ja elän muiden kautta. Oon muuten käynyt Haniassa ehkä 10-vuotiaana.

bara elina kirjoitti...

En osaa sanoa juuta enkä jaata Lontoon ja Pietarin välillä. Tai ehkä Pietari on nyt juuri mielenkiintoisempi vähän. Koska melkein menin itsekin..

Istanbul ois kyllä hyvä. Oon haaveillut siitä jo vähän aikaa. Tosin en tiedä kuinka laajalti mielikuvani vastaavat todellisuutta, tuskin ollenkaan.

Katinka kirjoitti...

Mua harmittaa tämä ihan älyttömästi. Oon nyt kaksi päivää miettinyt asiaa (muiden ihmetysten ohella) ja lopputulos on, että harmittaa. Toivon niin kovasti, että sittenkin pääsisit!

bara elina kirjoitti...

Kävin tänään vielä vääntämässä veistä haavassa, ja katsomassa koettani. Olen alunperin saanut yhden pisteen enemmän, mutta toinen tarkastaja on vähentänyt pisteen.

Eipä niin, että se yksi piste minua olisi perille vielä vienyt, mutta askeleen lähemmäksi.