lauantai 8. lokakuuta 2011

loma, jonkinlainen

Nonni. Nyt se sitten alkoi, äitiysloma.

Tähän asti olen voinut pitää tulevaisuutta etäisenä joskus tapahtuvana asiana, mutta nyt se on jo ihan kohta. Yritän yhä olla ajattelematta asiaa liiemmin (niin kuin se olisi ikinä oikein onnistunut) ja iloitsen, että vaikka en saakaan enää mennä töihin, minulla on sentään vähän vielä opiskeluhommia tekemättä. Ja Sopranos ja West wing.

Todennäköisesti käytän silti puolet päivistäni peukaloiden pyörittelyyn ja asianlaidan päivittelyyn. Ehkä olen kuukauden päästä jo ihan kyllästynyt tähän odottamiseen, mutta nyt minusta tuntuu vielä siltä, että onneksi on vielä kuukausi! Toivottavasti on vielä ainakin kuukausi! Onhan vielä ainakin kuukausi??

Huomenna teen omenapiirakkaa.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aikamoisen pelottavaa. Jos haluat ajatukset muualle tulevasta ähkäisystä, ja DVD:t loppuvat kesken, niin suosittelen ikiklassikkoa Twinpeaksia. Se on ensiluokkaista syysviihdettä. Sopii syksyyn kuin nyrkki silmään. Minä katsoin sarjan läpi kaksi vuotta sitten, ja suunnitelmissa on ottaa uusiksi.

Ps. Hieno ajankohta syntyä, syntymäpäivä samoihin aikoihin kuin vanhemmat saa veronpalautukset. Toisaalta myöhäiset synttärit voi supistaa joululahjakasaa.

Katinka kirjoitti...

Synttärit marraskuussa on oikein hyvä ajankohta. Eikä lahjojen määrä jouluna ainakaan omasta kokemuksesta ole ollut yhtään hullumpi. Luulen, että joulukuussa syntyminen aiheuttaisi enemmän lahjojen menetyksiä.

Tsemppiä viimeisiin viikkoihin ja peukaloiden pyöritykseen, iloitse siitä, ettei ole ainakaan liian kuuma. =) Kuulemisiin!

bara elina kirjoitti...

Twinpeaksia oon yrittänyt pari kertaa, silloin kun se on tullut televisiosta. Jossain vaiheessa joku jakso jäi väliin ja unohdin koko sarjan. Ehkä ei kuitenkaan ihan mun juttu siis.

Ja syntymäpäivä- ja joululahja-asiaan otan tarkemmin kantaa vuoden päästä! Nyt tuntuu, että marraskuu on aika kaukana joulukuusta, mutta en tiedä miten todellisuudessa.