keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

kuvista

Sain lukijapalautetta, että kuva ois kiva. Niin ois. Olen kuitenkin aina hyljännyt ajatuksen kuvista, koska se aiheuttaa vaivaa, eikä sellainen pikainen ajatuksenpäivitys enää tunnu pikaiselta ajatuksenpäivitykseltä, jos aikaa käyttää kuvien ottamiseen, siirtämiseen, valitsemiseen jne.

Eilen junamatkalla kuitenkin muistin eläväni sen verran nykymaailmassa, että kännykässänihän on kamera. Uusia ovia avautui mieleeni, ja otinkin muutamia kuvia ohikiitävästä illasta. Ajattelin, että tämänhän saa pikaisesti nettiin naps vaan, ei vaivaa. No, ei minun puhelimeni nyt niin nykyaikainen sentään ole. Mutta tänään olen selvittänyt, miten puhelimen ja tietokoneen yhteispeli toimii (no joo, annan ehkä itsestäni vaikutelman, että olen ihan ääliö tällaisten hommien kanssa, kyllä tämä ehkä enemmän on viitseliäisyyskysymys ollut) ja tässä se nyt on, tämän halusin eilen kertoa:

Aurinko paistaa vielä kuuden jälkeen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa, että lukijapalaute on otettu vastaan. Tuossa kuvassa mua miellyttää eniten se, että se näyttää vesivärimaalaukselta.

bara elina kirjoitti...

Minua miellyttää myös se, että kännykällä otetut kuvat oli tietokoneen näytöllä hämmästyttävän hyvälaatuisia. Ainakin verrattuna siihen, miltä ne näyttää siinä puhelimen näytöllä.

Joten tätä lisää, ehkä.